Till senaste kommentaren

Är pollare ett bra alternativ för mig?

Vi söker en avspärrning mot fordon som skall vara möjlig att avlägsna vid behov ex ambulanstransporter
Per-Arne Tjäder

Kommentarer

  • Hej Per-Arne,
    Tack för att du ställer en fråga i vårt forum.
    Pollare fungerar utmärkt för ditt ändamål. Du kan välja mellan pollare som du manuellt fäller ner eller automatiska.
    För prisuppgifter kan du använda vårt offertformulär som hittar här.

    Ha en bra dag

    Mvh
    Sofia
    Sofia
  • Jag undrar de demonterbara pollarna hur hög blir det som blir kvar kan man köra över dem med bil ex ambulans? Det vi i första hand är intresserade av är två stycken eventuellt fler när vi inventerat behovet. Hur låser man upp dem vid demontering








    Per-Arne Tjäder
  • Hej Per-Arne,

    Den pollare som du tittat på (Halvautomatisk pollare Scudo-G,
    art nr: SCU13-001) åker ner under marken genom att du låser upp med nyckel och trycker ner den manuellt i marken och låser igen med nyckel.
    Sen låser du upp för att pollaren ska åka upp igen. Dock så är dessa inte demonterbara (mobil) utan halvautomatiska, om det är till ambulans ska ni ha helautomatiska.

    Eftersom det beror helt på vart den ska stå, vad den ska skydda samt användarna så ber jag dig att vänligen inkomma med en offertförfrågan med en specifikation på vad du är ute efter. Antingen via offertförmuläret här eller maila till info@skandinaviska.nu

    Tack på förhand,

    Med vänliga hälsningar,
    Moa

    Moa

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.